søndag, august 25, 2013

vakre søndag

søndagen har vært fin, med 18 varmegrader og sol. syslet ute i mange timer før en sykkeltur sammen med en utforskende 11 åring. jeg har det veldig hektisk om dagen, så da jeg bestemte meg for å ha helt fri denne søndag føltes det som jeg fikk vinger. Og bare være, lukte se og kjenne. etter sykkelturen kokte vi får i kål, fantastisk god middag. med frihetens timer god mat og bevegelse kjenner både kropp og sjel glede.

når er søndagen snart over og jeg skal forberede en dags forelesning om personlig utvikling og frigjøring, verdier og handlekraft, selvdisiplin og forståelse av virkeligheter. spennende tema. Dette er emner jeg mener er så viktig for profesjonalitet. og forstå vår  felles bolig i utvikling av sosiale fellesskap. love my work!!!!

ønsker deg en vakker søndagskveld og fin uke.Håper ditt liv er akkurat hva du ønsker det skal være og at du svømmer i tilfredshet.

love

Ingen kommentarer: