lørdag, august 16, 2008

konsekvenser


Tenk om et tre veltet, og vi var rett under det?
sa Nasse Nøff.
Tenk om det ikke veltet,
sa Ole Brumm da han hadde tenkt seg om en stund.....

når man tar valg, uansett kossen, så e det vanskelig å vite resultatet eller konsekvenser av valget. man må bare stole på at valget man tok vil være til det beste i den situasjon man befant seg i, og ikke bekymre over konsekvensene man trur man kan få. det e no engang sånn at vi ikke kan forudse fremtiden, alt kan skje eller ikke skje. reaksjoner man forventet sku komme ble noe helt annet enn man trudde.

nå må det pakkes. ska ut å reise igjen og jeg ska være kreativ i par dager fremover, jeg ska lage musikk og jeg ska møte spennende mennesker:)

ønsker deg en kveld. håper du har det fint og har det rolig med deg selv, vet du det smitter over på andre mennesker, smil og du får smil tilbake:)

1 kommentar:

Tor Erik sa...

Ønsker deg en god tur, livet er jo som ett stort vei-valg, i noen tilfeller kommer en til ett håpløst kryss som har opptil 2 valg el. flere. En vet ikke hvor veiene går, men i hvilken retning bare, det kan ligger ett tre i veien el. det kan oppstå en ulykke, men stort sett går det greit. En må fylle på litt bensin (drivstoff som mat, kulturopplevelse, kjærlighet, flørt osv.), så må vi ha olje som smører systemet for å være sikker på at det skal gå greit videre, og litt vindusspyleveske som kan hjelpe oss til å se klart fremover, selv om vi none ganger ser litt uklart i blant. Selv har jeg opplevd mange veivalg de siste årene, men i det siste har jeg holdt meg til en lang vei uten mange veivalg, men heller veier jeg kjenner fra før. Men utover høsten skal jeg ut på ukjente veier igjen. Ha en fin uke, til ei utrolig flott dame.

Klem

Tor Erik