torsdag, august 14, 2008

igjen...


torsdagen kom så alfor fort.. æ synes nesten det e torsdag hver dag.. ikke det at torsdag e så kjedelig dag, for det e det ikke. torsdag e dagen før helgen, og det e dagen da man tja kan tenke over dagen på en måte. selv om æ kan være rimelig forvirra over dagene, og har ikke helt oversikt over når e ka og ja kem sa ka:) men det gjør ingenting, det e bare befriende.

av og til vil æ bare få tia til å stoppe opp litt. gjemme bort alle klokkene man har rundt seg og bare være og kjenne. æ gjor det idag, kjente og så. kjente på ka som e viktig for meg. et smil, en mail, en sms, en klapp på skuldra, en klem, et oppmuntrende ord, et blikk... man e nok ikke god nok på det, ta vare på de man setter pris på, både av gamle og nye bekjentskap. apropos nye bekjentskap, det ska man ta som et nytt eventyr, og bli kjent med et annet individ, det er spennende det. mennesket e så forskjellige, det bor så mye bak en fasade. man bedømmer så alfor ofte etter den ytre fasaden. og om man e så heldig å klare skrelle av noen lag og tørre se mennesket bak fasaden, da e man heldig:) anyway, min tordag har vært fin. dagen begynte vell litt tidlig, men helt fantastisk, og den ble bedre:) fikk også noen veldig spennede sangoppdrag om noen uker, som æ ser med spenning til:)

ønsker deg en fin torsdagskveld:)

1 kommentar:

Tor Erik sa...

Det var kult det om torsdagen, vet du hva jeg lukker alt på torsdags kveld jeg. Slå av telefonen og bare tenkte på meg selv det er godt. Litt feil blir det for jeg startet på jobb om torsdagen, fra 09.00-19.00. Så slo jeg av mobilen og har ikke satt den på før nå i 12.00 tiden. Det var godt. Ja det er farlig å bare se på det ytre av mensker, en kan ta så utrolig feil på den måten. Ha en forsatt fin helg.

Klem

Tor Erik

Ps. godt å være tilbake på jobben.