onsdag, desember 08, 2021

Julegaver, strøm og førjulstid

Hei. Håper alt står bra til i julemåneden. Jeg synes denne høsten har gått fort. Nå er det straks jul, og jeg har faktisk ikke begynt å tenke på julegaver. Ikke det at jeg er så glad i den delen av julen, jeg liker heller og gi gaver både til bursdag og ellers på året. I år skal jeg være kreativ ang julegavevalg. Vi har jo så dyr strøm at hvem har mulighet til å kjøpe så veldig mye. Strømmen er helt hårreisende dyr... noe som er helt forkastelig spørr du meg. Greit at vi klarer jo på tidspunkt betale den, men dette er med på å skape store utfordringer for veldig mange familier, enslige og eldre. Folk velger å sitte i kalde hus fremfor å gå konkurs. men tilbake til julegavene. I år skal jeg gi opplevelsesgaver. Jeg skal gi av min tid. så skal jeg gi noe spiselig:) Dette er noe jeg hadde satt pris på å få. så slik det:) Ellers ønsker jeg deg en fin førjulstid, med alt det du styrer med

Ingen kommentarer: