torsdag, desember 09, 2021

Dose 3

 I dag tok jeg dose 3 av vaksine mot covid-19... fremdeles skeptisk.. Men hva er alternativet? De siste 19 mnd har jeg tatt ikke mindre enn 5 vaksiner, så tja jeg er iallfall ikke noe motstander. Men jeg liker ikke at dette blir den nye hverdagen. to vaksiner pr år. not. Tross min skepsis mot ulike vaksiner har jeg landet på at dette er et kollektiv ansvar vi alle må ta. Vi skal kneble korona!!! og det  betyr at vi alle må vaksinere oss. slik er det bare. Takk gud at jeg ikke er utdannet lege og vet alle bivirkninger som kan komme. Jeg tok min tredje dose idag, følte meg fin de første timene - men etter hvert ble jeg søvnig og frøsen. hadde 25 varmegrader i stua og lå under et ullpledd - med frøsen. det varte par timer (målte feber hver halv  time) Etter hvert kviknet jeg til og begynte tenke på den gruelige strømregningen som vil komme fordi jeg bare fyrte med strøm (klarte ikke stå opp fyre i oven). Da ble jeg frisk. Min oppfordring er til deg - vær med på dugnaden. la oss kverke covid 19 - og få hverdager igjen uten munnbind og redsel for nærkontakt. Lev vell

Ingen kommentarer: