tirsdag, januar 26, 2016

Gratulerer med dagen min mamma

Min kjære mor hadde 73 årsdag igår og ho var hos oss i Alta og feiret dagen. Her sammen med skjønne Margit som driver Com.in og Hjerterom i Alta. Det ble en fin kveld med gode samtaler, diskusjoner og latter. Jeg er så takknemlig for at begge mine foreldre lever, jeg er heldig som har dem i mitt liv, jeg er heldig at vi har så nært forhold, jeg er så heldig at de er spreke og besøker oss så mye de kan, de er også de beste besteforeldre for mine gutter. Jeg takker Gud for det. Min oppfordring til deg er ta vare på det du har idag, nå, for du vet ikke hva morgendagen bringer. Vi må tilgi og forsone oss med fortid og elske hverandre. Tilgivelse er helbredelse og forsoning er gjenreisning. Idag begynner resten av ditt liv.

Ingen kommentarer: