fredag, april 26, 2013

vårvær i kongleveien

nydelig vårvær i Alta. Det er fredag, det er helg og min søster stikker innom før ho drar en svipptur til Oslo. Synes det er koselig. Jeg er veldig glad i min søster, hun er snill og omtenksom, og ho flytter til Israel, noe som er trist men og bra. Det er alltid sunt å prøve noe nytt. det har jeg fått kjenne på den siste vinteren. Ingen skal fortelle meg at det å flytte fra en trygg hjemplass er dans på roser.. det er har vært harde prosesser der man nesten snudde før man var begynt. Det har vært dager i det ukjente som nesten var umenneskelig  å stå i. Men midt i alt sammen ser man solen, gleden og alt det man gjør andre og tredje gang går fra det ukjente til det kjente. Veien blir virkelig til mens man går og skrittene lettere. og jeg gjør noe nytt hver eneste dag:)  I dag er det altså vårvær i Alta, det er fredag og det er helg og min søster er her:) ikveld skal jeg på en disputasfest for en kollega som er blitt doktor, koselig.

ønsker deg en fin fredag:)

Ingen kommentarer: