tirsdag, april 23, 2013

barnekor i alta

ingenting gikk etter plan idag på på av litt småsyke mennesker i huset. men det er da man må tenke annerledes og omståkere på gjøremål. etter noen telfonmøter mailer kom det meste i boks.

nå blir det samisk barnekor i alta. det synes jeg er kjempespennende. skal ikke si så mye om det enda, men korsang blir det:) lurer på hva koret i kauto sier til det... mange av de barna i kulturskolen sangkor har jeg jobbet med i 7 år. mange av dem er blitt store og utvikler seg til sangere og joikere. sist idag fikk jeg telf om at to av korbarna i kauto: alva og elina som hadde hatt en opptreden på formiddagen på samisk høyskole. det varmer mitt hjerte

I kveld har jeg vært i vakre Nordlyskatedralen på et bibelseminar, der foreleseren tok utgangspunkt i dødehavsrullene. kjempespennede lytting. skal tenke over hva jeg lære av ny kunnskap i kveld.

du får ha en flott tirsdagskveld

Ingen kommentarer: