onsdag, januar 23, 2013

mye vær

jeg liker egentlig ikke å skrive så mye om været.. for vær er det jo hele tiden, det er vi jo så vant med innimellom ytterkantene. men: jeg er ikke så vant med snestorm som varer i 5 lange dager, vær der man ikke ser noe som helst, ikke får bilen ut av garagen, ei heller ikke kan kjøre til naboen... vær der man helst ikke bør bevege seg ute, fordi man rett og slett ikke finner frem.. aldri før har mitt hjerte smeltet av en gul gravemaskin med plog:) wow. for et vakkert kjøretøy og vakker mann. han jobbet omstendelig på hele gårdsplassen vår,som om han pleide sitt eneste barn.. jeg sto og så i beundring... smigrende jeg lettet smiler:) til neste januar er billetter bestilt til varmere strøk med arbeid i sekken og hjemmeundervisning. ønsker deg en fin kommende helg.




Ingen kommentarer: