lørdag, desember 29, 2012

de talenfulle sangfuglene mine

lillejulaften hadde jeg et kort møte med mine fantastiske sangere fra  "kor da.." de er noen jenter som har dannet et kor utfra kulturskolenskor som jeg har drevet i 6 år. dette er jenter som har øvet øvet øvet og øvet, terpet og hørt på ho mor kossen man skal opptre på en scene.

jeg er utrolig stolt av alva elina inger karoline og mirja:) dette er jenter du garantert  kommer til å høre masse til i fremtiden på små og store scener. korkvelden var koselig med pizza gløgg gitar og masse sang. så kreative vi ble:) jeg er stolt!!!!

koret har sunget på utallige samiske cd utgivelser og opptrått for kongen, mette marit, albert av monaco og mange mange flere, de er i det hele tatt helt rå på opptre.

de er definitivt nordnorges beste barnekor:)



Ingen kommentarer: