søndag, desember 18, 2011

musikk er skapende, kreativt og livsgivende

tiden da og, er..
alt er så surt.
jeg vil ikke..
jeg sier nei. jeg klarer ikke det
jeg vil ikke det jeg vil mest... klumpen blir bare større hver gang jeg forsøker
noe som jeg bare må fordi det forventes av meg
friheten blir timene jeg rømmer inn i virkelighetens cæsar
tonene runger i hodet mitt
i hjertet mitt
jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til
jeg begynte for høyt
kravene kveler meg
hver tone kveles bort av

prefeksjonismenssykeligekravomperfekthetogjantelovensstrengekravomåfølgemedogpassepåværepåsinplass:ikketruatduernoesomhelst!!!

jeg lever .- jeg ser på deg med din røde gitar
kappløpet mot målet starter i saktefart

det bobler
jeg prøver akseptere gledens toner som forsøker omringe meg
herregud dette var gøy
jeg har kost meg ikveld

jeg vil mer

jeg vil mer

jeg vil

dette kunne jeg like:)

1 kommentar:

BeritOskal sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.