torsdag, desember 22, 2011

lille lille julaften

jeg har vært syk i 7 dager. ikke mye man får gjort da.... men jeg fullførte spillejobben på GP, sammen med bm og josef. men det var en tøff affære.. jeg hoster jeg er varm jeg er slapp jeg er rett ogslett dårlig form. og da jeg kom hjem samme dag hadde linda premierefest på hotellet med sin nrk prog. jeg var der en time, en lang time føltes det.. jeg var sååå dårlig. ikke vet jeg om jeg er spesielt sytete når jeg er syk, men dårlig følte jeg meg

idag har jeg vært bedre. kanskje det hjalp med litt søvn.. men jeg har faktisk tatt et tak, jeg har oversikt over julegavene og hva annet som må gjøres i huset til lørdagen, nemeligen julaften. jeg har småpusk igjen å handle, noen gaver til barna sine kamerater, og det blir gåtteri tror jeg.

god førjul:)

1 kommentar:

BeritOskal sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.