lørdag, mai 10, 2008

pinseaften, tacos og gullruten. kos kos

håper du ska se gullruten. den samiske serien " reinlykke" e nominsert. det e jo kjempespennende. og ikke minst e jo kjolen til dorthe skappel et spenningsmoment:) ho e jo en så flott 45 åring. så du norske talenter i går? det var virkelig spennende med den samiske rappegruppa duovla duottar som deltok med et fremragende show, gratulerer gutter. men nu e det alså tacos og gullruten i gode venners lag. æ e så heldig å ha så flotte venner som kommer å ska tilbringe pinseaften sammen med meg.

go pinse

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pinseaften, med biff på restaurant med ei vakker jente fra Kautokeino er hva jeg har gjort i kveld, helt uforglemmelig spør du meg. En av de beste måltiden jeg har hatt i mitt nye liv (er frisk nå 100%), bedre kan en ikke få det. Dette kvelden har gitt meg så mye. Håper du skjønner hvem jeg har spist med. Stor klem, fra en stor beundrer.

Klem fra

Tor Erik

Anonym sa...

Dette = denne

Skribenten sa...

Nope. Fikk ikke med meg Gullruten, men jeg så Norske talenter og den samiske gruppa og de var kjempetøffe altså.

Ann-Mari Andersen sa...

hei hei tor erik. jo da vet nok hvem du har spist middag med:) det hørtes koselig ut og i tillegg har dåkk så fint vær.

heia armela:) vi høres.

æ har vært på en aldri så liten badeferie i nabolandet finland. det var bading bading og litt til bading, spa og kos. det var godt.

det sner idag.....