lørdag, mai 24, 2008

bursdagsfest og grandprix


ja i dag e det den store dagen, nemelig finale i grand prix. brr... det e spent, æ glede meg. og det at hele norden e med gjør det ekstra spennende. æ ska se grandprixen på en bursdagsfest sammen med noen venner, med sterke meninger om de små og store ting i livet. og det som gjør det litt artig e at bursdagsbarnet e en liten grandprixekspert... så diskusjoner, analyser og seriøse vurderinger av låtene blir det ikveld:) gratulere med dagen berit margrthe, ønske deg en kanonfin dagi dag:) og husk at alder kun er et tall.

2 kommentarer:

Tor Erik sa...

Hei her er min liste.

1. Ándagassii - var min favoritt
2. Norge
3. Ukraina
4. Hellas
5. Armenia
6. Finland

Hadde ikke med Russland, den var så monotom synes jeg. Ha en fin dag og klem

Tor Erik

Anonym sa...

hehe.. det var litt av en liste:) jaja.. rusland var heller min favoritt.

am