onsdag, februar 21, 2007

singelplate til påske


tia den går så alvolig fort, eller den kommer så alvorlig fort mot oss... det e jo snart påske, sommer, høst og jul igjen...

æ jobbe på spreng med forbredelser til singelutgivelsen som skal være til påska. på singelen får du høre en låt fra det nye albumet mitt som endelig har begynt å ta form... idag ble æ foreviga på bilder.. og det var ikke få som ble tatt... nu bynne det vanskelige arbeidet å plukke ut bilde som egner seg til coveret på singelen. men det var også en artig greie, det ble tatt flere hundre bilder, i alle varianter. og en av dem skal havne på forsia på singelen:) spennede arbeid. og singel låta bynner også å blir færdi, hovendvokalen legger æ inn neste fredag, og da e det ingen vei tilbake:)

rart med det men når man jobber iherdig med noe kreativt, så føle man at man liksom aldri blir færdi med det.. det e alltid noe mer man gjøre eller fjerne fra produktet. og samtidig gjemmer man det dypere og dypere inn i seg..og når dagen kommer at man skal gi fra seg "hjertebarnet" sitt, gjør det litt vondt.. det e liksom bare mitt idag. ingen andre kjenner barnet mitt så godt meg, det e jo meg som har skapt det.. og vips ska barnet fly ut i verden.. og for håpenligvis er det mange varme hjerter som tar imot hjertebarnet mitt og blir gla i det....


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er godt å høre, da stikker jeg innom Kauto. i overgangen mellom mars og april (starten på påsken)og kjøper med meg en singel. Lykke til da. Vi snakkes.

Tor Erik

BeritOskal sa...

Jeg gleder meg å høre det ferdige resultatet! Det er en nydelig sang som mange kommer til å like, det er jeg helt sikker på!

Ann-Mari Andersen sa...

takk for det begge to:) kanskje vi sees tor erik her i kauto:) hadde jo vært artig det.

bm, det e like spent med di plate.. tenk..relise konsert 3.april:) glede meg. og enda mer artig at du spurt meg om å syng en sang på konserten din. det gjør æ vet du:) glede meg allerede. trur det blir en supertøff kveld.

det e mye spennende som skjer til påska her i kauto.

ha en fin natt til dere begge:)