søndag, april 30, 2023

How to be lucky and happy

 Hei igjen. Mange spørr meg hvordan jeg kan være så positiv? Jeg er ikke det alltid. Men jeg lærer hele tiden at det er noe du kan kontrollere. Lykke er faktisk en subjektiv opplevelse som kan være forskjellig for hver person.

Fokuser på positiv tenkning: Prøv å tenke positivt og legg merke til det som går bra i livet ditt, heller enn å fokusere på det negative

Vær takknemlig: Sett av tid til å tenke på og sette pris på alt du har å være takknemlig for. Jeg lagde meg en takknemlighetsliste - som jeg først ikke var helt fornøyd med. men igjen, husk det er hjernen din som forteller løgner til deg...

meningsfulle relasjoner: Kutt ut alle mennesker som bygger deg ned og som gir deg dårlig vibber etter snakket med dem. Finn deg nye folk

Sett deg realistiske mål: Å jobbe mot mål som er realistiske og meningsfulle for deg. Nettopp. hva er det du selv egentlig vil? Det finnes mål og drømmer men ikke la deg lure av de løgnaktige tanker som sier at du ikke når de målene. For de tankene ligger i ditt hode. Frem til nå har du kanskje matet deg selv med de løgner og tror at den sannheten. Det er faktisk en løgn som du selv må ta et oppgjør med.

Ingen kommentarer: