torsdag, februar 23, 2023

hverdagstanker

Dagene løper avgårde for meg, mye reiser den senere tid; Vadsø, Tana, Karasjok, Troms, Kauto, Porsanger, Oslo, Alicante og enda flere de nære ukene. Kofferten min ligg på stuegulvet der jeg bare bytter klær og gakti:)  Jeg gleder meg med alt det fine jeg får oppleve på reisene mine og alle disse fantastiske mennesker jeg treffer. Det gir meg masse energi. Jeg er seriøst heldig som får lov styre med det jeg liker:) Men når det er sagt så liker jeg også å lande hjemme. Du vet, borte bra men hjemme best, men også er det sant at der mitt hjerte er er også mitt hjem. Nå skal jeg ut å måkke litt snø slik at kattene finner veien til kattedoene sine ute - ja for det er på de samme plassene så jeg vet hvor jeg skal måkke snø. Det er en del av min hverdag:) 

Håper du har det fint og fornøyd med det du styrer med. 

Ingen kommentarer: