torsdag, september 29, 2022

Livet og all that jazz

 

Bilder er som musikk, et hvert enkelt menneske har sin tolkning av det. Om man vil det eller ikke så tolker man uttrykket ut fra sitt eget perspektiv og sitt ståsted, basert på tidligere erfaringer. Rett og slett gjennom sine egne brilleglass. Hele vårt liv er basert på egne erfaringer på godt og vondt, som gjør at ingenting er svart-hvitt, men heller full av nyanser og farger.

Jeg kan godt dele mine erfaringer med deg, men en plass i min formidling har du begynt å omformulere budskapet til din forståelsesverden. Det er dette som gjør livet så spennende, fordi vi er en stor gjeng individer på denne klode med individuelle forståelser og virkeligheter basert på de erfaringer man har gjort seg, helt fra man fødes og gjennom livet.

Kan dette da bety at mennesket ikke fødes fritt? Tja. Vi fødes inn i en verden basert på rammer, familiestrukturer, kulturer, verdier og normer, som adferdsjusterer ossgjennom alt. 

 Svart-hvitt bilde fra livet..
Hvert av disse bildene har lange historier, basert på livet. Om jeg ikke forteller historien gjør det ikke noe, siden det er mitt budskap til deg som du allerede har omgjort passende til deg.

 Ønsker deg en fin dag. Be blessed :)

Ingen kommentarer: