søndag, oktober 03, 2021

Forskningsdager, innlegg, jubileum og studioinnspilling





Jeg har hatt hektiske dager den siste uken. så det har vært godt å bare ta livet med ro i helgen. Forskningsdagene sist uke var spennende. Jeg hadde også et innlegg der med tema "Med musikk og joik styrkes etnisk samisk identitet" - et prosjekt jeg jobber med i disse tider. skal skrive mer om det etter hvert. og så kommer det en artikkel med litt. Fredag var det jubileumsseminar som varte hele dagen - kjempe spennende og stas være konfransierer sammen med Dekan Olsen fra Fakultetsledelsen. I morgen skal jeg jobbe i studio hele dagen. Husker du jeg nevnte en barnemanus jeg jobber med. Musikken som lages av Stein Austrud er rimelig klar og vokalen skal spilles inn imorgen:) så spennende. Har fått to spennende vokalister. Gled deg. Den kommer ut om  ganske litt. Ønsker deg en fin uke 

Ingen kommentarer: