søndag, desember 03, 2017

Adventstid og bursdag

Idag er det første søndag i andvent og jeg har hatt bursdag i helgen, så her ser du hvordan en 48 åring ser ut:) Vet du jeg elsker bursdager, hver dag og hvert år er en gave som er verd å ferie. I år hadde jeg familie til ribbemiddag i julepyntet hus, love it. Jeg fikk så utrolig mye fint i gaver alt fra duodji, håndlagde øredobber, ullsokker, krøkebærsalt, cdplate, hjemmelaget sjokolader, lavvuplate og mye mer. Herlig. Tror vi mer eller mindre feiret i overkant av et døgn. Og enda spis vi restkaker.

idag er det første søndag i advent, og vi tenner et lys, et lys for håp og kjærlighet. Jeg synes det er en fin tid.

Håper du får en fin adventstid, uten stress og mas. Jeg er ferdig med alle julegaver og det synes jeg er helt ok. Har enda en liten hektisk uke foran meg med spennende arbeidsoppgaver, musikk og skriving.

Ønsker deg en fin uke

Ingen kommentarer: