torsdag, september 08, 2016

Min guddatter

Se på dette nurket, Mina. Det er min eneste guddatter som jeg er utrolig glad i. Jeg måtte bli godt voksen for å bli gudmor. Det vil si, jeg er blitt spurt utallige ganger men takket nei på grunn av min tro og overbevisning. I Mina sitt tilfelle var det helt spesielt - så spesielt at jeg ikke kunne si nei. og det er jeg veldig stolt over. Og jeg akter å ta rollen veldig alvorlig. Jeg har tross alt lovet en del ting overfor foreldre og prest. Det triste er at ho bor 200 mil fra meg og det har vært dårlig stelt med reiser til Fredrikstad det siste halvåret av mange private årsaker, noe Mina vil forstå bedre når ho blir eldre. Er ho ikke fin? Endelig fikk jeg en guddatter jeg kan skjemme bort:) Jeg omgås bare gutter, og det er det jeg er flink på, men jeg har alltid tenkt over hvordan det vil være å ha en datter. så fikk jeg en guddatter:) endelig en jeg kan skjemme bort med gull og glitter:) hehe.. når hørtes jeg mer ut som en gammel tante...




1 kommentar:

LivAS sa...

Aww <3