torsdag, september 10, 2015

pakker for Australia

nå pakker jeg for en tur til Australia - jeg kjenner jeg er spent. Blir virkelig artig å få se den sia av jordkloden - møte masse spennende mennesker, ha innlegg på verdenskonferanse, snakke om det jeg jobber med - musikk og identitet. Jeg skal bade, dra på krokodilleland, jeg skal shoppe, jeg skal oppleve Darwin. Jeg er virkelig heldig som for oppleve dette. Jeg er heldig som får reise i perioder. De siste par årene har jeg vært i to gang i Frankrike, Monaco, Gran Canaria, Canada og nå Australia. Jeg synes det er spennende med arenaer der urfolk møtes og deler erfaringer og utfordringer. Vi blir aldri utlært - i møte med andre mennesker fra fjerne kulturer så finner man alltid noen felles plattformer, og i bruk av for eks musikk som språk som ikke har noen grenser er det utrolig givende kommunikasjon.