lørdag, juni 27, 2015

bryllup og fotballmamma.

Jeg legger bak meg hektiske uker med bryllup og masse arbeid. Nå har jeg bare par ting igjen å utføre før jeg tar meg en lang ferie, noe jeg ser frem til:) Jeg ser tilbake på minnerike dager og utrolig morro da min søster giftet seg. Det er lenge siden jeg har ledd så mye og ikke minst gråtet så mye som jeg gjorde under bryllupet. Hun er min eneste søster - som jeg virkelig elsker. Hun er så raus og god den Sara Victoria - bare god, dyktig, kunnskapsrik og hærlig. Jeg er så takknemlig for at Jorg gjør henne så lykkelig. Jeg takker og bukker for det.

Nå gleder jeg meg bare til å reise ned til dem på torsdag:) Jeg skal være noen dager der og så par dager på dugnadsfestival hos min kjære venninne Kari (ho fra Monaco som jeg var på besøk hos for par år siden). Blir helt fantastisk. Deretter spennende dager på sørlandet før jeg drar til mitt vakre sommersted Vebomark. Love. Herregud jeg gleder meg.

Jeg er så heldig som har et så bra liv med alle de menneskene rundt meg til en hver tid. Jeg er rett og slett takknemlig for alt. til å med dugnaden på Finnmarkshallen idag.. 4 timer. Jeg alene tok cafedriften - og jeg lover deg det er mye.. tar to timer forberede kjøkkenet, pølser, vafler, kaffe, brus, sjokolade,, kamp to timer (2-2) og vasking etterpå. synd jeg glemte skrittteller. Men morro er det - det er alltid morro være fotballmamma. Det er et viktig arbeid. Det er investering i fremtiden. Heia Alta IF