søndag, mai 31, 2015

Fotballmamma

fotballmamma hverdagen fortsetter i full rulle med 3.divisjonskeepersønn i huset. Idag er han i Honninsgvåg og imårra er det seriekamp i Tromsø. Vaskemaskin går i ett - bagen ompakkes - matpakker skal lages. jeg vet ikke hvor mange tusen matpakker jeg har laget i løpet av noen år... ja for det er en del av fotballmammas arbeidsoppgaver. spilleren skal kunne konsentrere seg om ytelse på banen, få sunn mat, masse søvn og litt fritid. Søndagskvelden brukes til å vente på tørketrommel, sier forballklær og pakking til leirskoleopphold i Stabbursdalen med yngste gutten - rafting, kano, fiske, fjelltopp og naturhuset. Jeg vet at det blir topp for de unge. Jeg skal være reiseleder for klassen hans med 32 elever. Jeg har vært der før og der er en perle i Finnmark. Jeg gleder meg faktisk til den turen. Jeg får timer til natur, opplevelser og litt jobbing på dagtid.