lørdag, januar 24, 2015

lengter etter sol og varme

nå begynner jeg å savne sommer og sol. jeg har liksom ikke vært på reise siden Frankrike i september - og jeg merker det. Jeg synes nesten at kulda og vinteren er utmattende - hår og hud blir tørt og man føler bare innpakket i masse klær.
i fjor januar var jeg på gran canaria - og det var virkelig skjønt - forkorte vinteren på en måte.

Min sønn skal til Malta i mars - ho mor: kjempe misunnelig, og litt lei seg for at han ikke vil ha meg med. ja ja men slik er det med de ungdommene. jeg får klare meg. skal til varmere strøk i mai og en lengre tur til Australia i september, så jeg skal ikke klage. og da skal guttene være med:)

nå må jeg fortsette å fyre i peisen - vedvarme er mye bedre enn elektrisitet. så er det koselig og beroligende å sitte å se på flammene.

ønsker de en fin lørdagskveld

Ingen kommentarer: