søndag, august 24, 2014

håp

Jeg vet ikke helt hvor augustdagene ble av.. men borte ble dem - hektisk hverdag har trått i kraft og det betyr mindre datatid (selv om jeg jobber mye på pc da). Det er varme augustdager, idag har vi plukket blåbær og vært ute. solen er varm og det er vakkert. vi spis blåbær til alle måltider:) og snart skal vi høste krøkebær, tyttebær og rips. krøkebær trenger jeg mye av da jeg skal lage noen liter hjemlaget saft og vin - glede og sunnhet. Jeg er takknemlig for at jeg har denne friheten. friheten til å leve - rent vann - mat og fred. mine sukk og bønner går til Gud over  alt det grusomme som skjer i verden - spesielt menneskene i Gaza, Syria  og Irak. Enkeltmennesket og familier -  måtte denne krig ta slutt. Jeg lever i det håp om at mennesker og religioner kan leve side om side med gjensidig respekt for hverandre.

Love

Ingen kommentarer: