lørdag, august 30, 2014

9 år som blogger

Jeg har blogget i 9,5 år - på denne adressen. Det er blitt som en åpen dagbok - morro se tilbake på hendelser, opplevelser - opp og nedturer.  i perioder har jeg blogget ofte og andre perioder mindre - og når jeg leser innleggene og tenker tilbake så har det ikke alltid vært rosa skyer. Men slik er livet:)

Idag har jeg ryddet i bilder. jeg har  22 tusen på maskin og tre tusen på telf som trengs å ryddes i. Det er så mange at jeg merker at jeg nesten ikke gidder. Iallefall når jeg ser hva jeg kaller de forskjellige bildene for - og mappene. Alt annet en dato og årstall. Fra nu blir det endring - jeg skal gi mappene dato!!! så skal bildene på nett. Kan ikke arkivere dem på en maskin som kan kollapse når som helst .Jo jeg hadde en stund dropbox, men av mange grunner droppet jeg den - og nå holder jeg på finne andre løsninger på bilder.

slik er det:)
det er lørdag og det er en fin dag  - 12 grader og sol.
glede

Ingen kommentarer: