torsdag, juli 31, 2014

torsdagsenergi

I ettermiddag sang jeg på starten av Offroad Finnmark 300 km. Fantastisk Energi,  bra respons og opplegg. Jeg er takknemlig for at jeg får være med på slikt. jeg er rett og slett heldig. og jeg er virkelig imponert over de som sykler i marka så langt og lenge. tirsdag startet 700 km... omg respekt. idag startet ei bekjent av meg, Alice Balto. på 300 km. vi heier på deg jente. du er utrolig tøff:)

I tillegg er det fremdeles sommer og sol i Alta:) og vi nyter det max. og i mårra en enda større dag, min sønn kommer hjem fraDanacup og  Norway cup, med forskjellige resultater, men det gjør ikke noe. det er opplevelsen av å få være med som gjelder:) det blir festmiddag og klemmer:)

I kveld tar jeg min takknemlighetsdans:) Jeg takk Gud og universet for min dag, mine opplevelser, mine venner og for livet. og for at jeg får være der jeg akkurat er idag.

Love.

Ingen kommentarer: