lørdag, juli 26, 2014

bø - nå kommer jeg å tar deg

man blir litt matt når terrortrusselen blir så nær... min sønn er på vei til Oslo for å spille norway cup i en uke. jeg bare kjenner nærheten av frykten - leser alle analyser - følger med på nyhetene - jeg synes det er skummelt.

etter dager med midtøstenkrigen - facebookkrigen om hvem du støtter - jeg blir matt. det går ikke ant å støtte verken den ene eller den andre.. hvor blir det av alle nyansene??? paralelt drepes tusenvis av mennesker i syria og irak.. drevet på flukt på grunn av en hellig krig. skal ikke skrive mer om det idag... - 

nyhetene gjør meg iallfall veldig matt - det er mennesker man snakker om - det er mennesker som skytes ned - bombes- drepes hver dag.

Alta IF har iallefall  bestemt at laget vårt skal til NC, og vi følger politiets anmodninger.

hva annet kan man gjøre??

vi må jo bare alle be til Gud om at det ikke skjer noe med vårt lille land - den nærmeste uken...

Ingen kommentarer: