fredag, februar 28, 2014

my heart - Kautokeino

Jeg er for øyeblikket i Kautokeino, the heart of Sapmi. Jeg fryder meg virkelig. bort fra byliv. Jeg regelrett elsker denne plassen med alt som er her. Jeg er midt på vidda, et åpent landskap, der du får følelsen av å fly, fri som fuglen. Jeg skuer langt fremover til jordens ende over viddene. der alt er hvit, og enden er en plass der borte, rett frem, langt borte, der solstrålene viser veien. Jeg er født og oppvokst her, det merkes virkelig - det er akkurat som å komme hjem - og det er det jeg gjør - jeg kommer hjem - til stillhetens rike - der alt som lever lytter du til ... hjertet bare banker og sangen jeg synger sammen med de små og store i den allmektige naturen. jeg er hjemme - på plass. det er vakkert og jeg bobler over av tilfredshet og lykke. Jeg skal komme oftere hjem.  I min hektiske hverdag skal jeg prioritere primitiv hytteliv og komme oftere hjem

love

Ingen kommentarer: