tirsdag, januar 14, 2014

smykker og annet. livet er fint


Godhet, kjærlighet, glede:) vakket!!!!  både ordene og armbåndet jeg fikk i bursdagsgave, sammen med et likens hjerteformet smykke. dette bringer selve kraften frem. ta  godt vare på hverandre. vi vet ikke hvor lenge vi har hverandre på denne jord.

godt nytt år og raketter.. ikke det at jeg liker raketter så veldig godt.... synes det er viktigere ting å bruke penger på enn å skyte dem i været.. nyttårsaften ble en vakker kveld med jubel og glede.  så alle sammen takk for det gamle året, og vi strekker oss mot fremtiden:)
kos med sprudlevann og godis. livet er godt, og det skal feires. Dette er på tampen av juleferien som var aldeles nydelig.
Etter nyåret når jeg kom på jobb overrasket en kollega meg med å gi meg et smykke:) tusen takk Wenke. jeg ble så glad så glad smykkemenneske som jeg er. dette er gleder i hverdagen.
nissene har fått en velfortjent ferie og vi går lysere tider i møte. liker.

fra Nrk studio i Alta som jeg var gjest i et program sist fredag. Koselig fredagssnakk og litt syning på direkten. Morro. Jeg fikk snakket litt om musikkprosjekter som jeg er i og ellers om livet:) koselig time. Journalistene på nrkhuset her i Alta er alltid like hyggelig.
vi lyser opp hver krok med lys. måtte ta bilde av dette fine smykke som regelrett hylte etter meg og ville bli min. kunne ikke annet en å kjøpe det:) veldig fint.

Ingen kommentarer: