lørdag, november 16, 2013

sjakk, storm og lego league

det  blåser - stormen Hilde raser der ute.
jeg har fyrt opp i peisen
stearinlys
sjakk på TV (så spennende, den tar litt av tiden min altså)
datamaskin foran meg 
jeg har iallefall åpnet arbeidsdokumentet mitt - men tankene er ikke helt med
sjakk  sjakk - sjakk
jeg har vært helfrelst lenge.
Lukas sin klasse var med på Norgesmesterskap i sjakk i mai i år, og de tok 2.plass
Dem er råflink i sjakk - hele klassen
dem ble Norgesmestere i 2012 i klassemesterskap
Andre, en gutt i klassen ble Norgesmester individuelt i 2012
Tromsø next: OL i sjakk våren 2014. der vil Magnus Carlsen også være
klassen vant lego league 2013 i Alta - og gikk videre til landsdel konkuranse:)
en kunnskapskonkuranse som går på å forske på samfunnsaktuelle utfordringer- i år var tema naturkatastrofer. dette liker vi

nå må jeg ta en arbeidsøkt mens sluttspillet pågår. jeg har nemlig vært på en inspirerende språkseminar i Tromsø denne uken - funksjonell tospråklighet. 

ønsker deg en fin lørdag. bless and love. 
ta vare på øyeblikket
det er det som er livet









Ingen kommentarer: