søndag, oktober 20, 2013

sneen er kommet og vi lever

jeg legger bak meg en flott helg, med alt fra bursdagsfeiring til pizzakveld, snemåkking og planleggingsmøter. apropos sne: det har virkelig snødd mye på et døgn, måtte måkke frem bilen og brøyte hele innkjørselen, sikkert halv meter..  minner meg om fjorårets febr/mars da det snedde 21 dager i ett.. og da var det virkelig mye sne. men man må jo se det positive: mye trening, for det er hardt å brøyte sne. så er det det lyset som sneen bringer med,  jeg synes verden ser helt anderledes ut idag når alt er hvitt, det er vakkert, og fargene danser i skinnet av det hvite. sneen henger tungt på trærne som minner om at det faktisk er snart jul. mørketiden lyses opp, og vi pakker oss inn i varme klær, fyrer i peisen og tenner stearinlys. det er en fin årstid:) som jeg sier om alle årstider. men det er sant., alle årstider har sin sjarm. vi lever i en del av verden der alt er så ekstremt og vi tilpasser oss det levesettet, vi vet hva som kommer og vi vet hva vi må gjøre. nå skal jeg forberede morgendagen som blir spennende, vet du i min hverdag er ingen dager like:)  jeg gjør spennende ting, møter nye spennende mennesker og jeg svever i et eventyrlig univers med kreativitet og spenstige utfordinger.  liker:)

ønsker deg en fin fin uke. ta vare på deg selv og dem du omgås med. ta vare på minuttet og nyt at hjertet faktisk slår. imorgen tidlig: før du står opp av sengen, ligg å kjenn hjertet ditt, visualiser dagen som kommer som en gave, vær forventende.

love

Ingen kommentarer: