lørdag, september 21, 2013

kongekrabbe og sånt

tenk at vi er så heldig at vi kan lese og skrive, født i Norge med alle godene, som å få lov å lære å lese og skrive. jeg er så glad for at jeg er glad i å skrive. Idag har jeg tatt fatt på fortsettelsen av min skriving av skriblerier, som engang skal sikkert brukes til noe spennende. ikke vet jeg, men konstaterer at det er en spennende reise, alene og sammen med andre. nå sitter jeg faktisk å bare gleder meg over gleden av å skrive, mens jeg venter på å bli servert kongekrabber med tilbehør og hvitvin som jeg fikk levert på døren i går. helt ferske. jeg kjenner faktisk gleden av å sitte med beina på bordet i min gode gråe sofa med kokene maskin på fanget som ikke alltid er så stabil, men det gjør ikke noe så lenge den kan brukes til mitt bruk. jeg gleder meg til middagen:) og resten av lørdagskvelden. livet er godt.

Ingen kommentarer: