tirsdag, juni 25, 2013

forberedelse til verdenskonferanse og folk festival

jeg skal til Canada igjen, nærmere bestemt winnipeg, om to uker:) jeg har vært i Canada  før, en eventyrlig reise. her er litt bilder fra sist vi var der på festival der v i  hadde konserter og storytelling, en festival med utrolig mange forskjellige urfolk fra hele verden. for en kraft!!! her er flere bilder, det var så spennende, og her er flere:)

Denne turen blir spennende på alle måter. Jeg skal på en verdenskonferanse for urfolk der jeg selv skal ha et innlegg. Jeg røper ikke enda hva jeg skal snakke om men det kommer om litt.

Det som også er spennende er at samtidig med verdenskonferansen for urfolk så går det en festival: winnipeg folk festival av staben, Canadas største utendørs festival, som enda til har 40 års jubileum. og vi er i kontakt med dem:) sier ikke mer:)

Nå skal jeg jobbe videre med fremlegget mitt, er i en intens skriveboble på engelsk.
(burde jo blogget på engelsk...)




Ingen kommentarer: