onsdag, februar 13, 2013

Strålende dager med ny energi;)

Glade nyheter ramler inn på meg, som perler på en snor. Jeg glemmer nesten stoppe opp å kjenne at jeg er takknemlig! Jeg bare tar imot med glede:) det jeg midt i alt sammen konkluderer med er viktigheten med å kjenne på gleden, nyte det gode i livet, duften av det levende som hvisker gode følelser. Jeg er virkelig heldig. Skriver mer konkret om hva det er snart. Poenget mitt er at jeg må nyte følelsen av glede og begeistring for hva jeg står midt i. Det er viktig, også for deg min venn. Nyt øyeblikket, se det positive rundt deg, midt i det du er i! etter sky frie dager kommer det alltid litt regn....og det skal man være beredt på, samle styrke! Oh ja, det er også utfordringer i mitt liv, på mange plan. Men det viktige er at man søker å se lysglimtene, det gode, det vakre og gjenkjennende man faktisk står i, i sitt eget liv. Ønsker deg en fin onsdagskveld og varme solstråler på ditt kinn. Love and bless

Ingen kommentarer: