søndag, oktober 07, 2012

sami grand prix 20 year celebratinon

for to år siden feiret vi sami grand prix gjennom 20 år:) her samles vi en knippe samiske musikanter til samspill og morro:) en unik knippe:) en oppsummering av sami grand prix. så avsluttes jo denne medleyen med sapmis tøffeste barnekor som jeg har ledet frem igjennom 6 år. stolt. om noen år kommer vi til å se flere av disse små stjernene på forskjellige store og små scener. gleder meg. her hører du noe fra skiva som ble utgitt i 2010. og om du vil vite enda mer om sapmis tøffeste barnekor så må du nok  skrolle deg bakover her inne på bloggen min, dager, uker, mnd og år: ja da får du mye historie, og du vil bli imponert over hva disse små stjernene har utrettet musikalsk. fra produksjon av barne-tv og musikkvideo til å ha sunget for konge, kronprinsparet, prinsen av monaco, deltatt på 6 plate innspillinger, og usansynlig mange opptredener. savn!!!! men: jeg gleder meg til resten. mye spennende står på tapeten. ønsker deg en fin uke:)

resultatet:

Ingen kommentarer: