lørdag, oktober 27, 2012

halloweenhelg:)

snedager er fantastisk flotte, for store og små. det er lyst og det er mørkt. det er halloween, det er morro. i kveld tilbrakte vi timer i hagen, lekende i sneen. vi forbereder helgen, en helg med mye skummelt.. scary movie, halloweenparty, kino og sånt. søndagen runder vi av med oppstart av håndballserien, oppmøte:tidlig.. før vi avslutter søndagskvelden med kafedrift og dugnad for Alta if. her går det med andre ord unna. men: tilbake til snedagen: å se en tiåring glede seg så hjertelig over at sneen er kommet, ja varmer. han klarer å aktivisere seg i 5 timer bare i lek med sneen. "når er det middag", svar: "neeeei, jeg kan ikke nå, jeg er midt i bygging" "nå er det norske talenter og tacos", svar: "mamma, ser du ikke sykkelstian? (på glattisen)" leggetid: "nå må du komme inn det er natt..", svar:"jeg har jo akkurat startet.... jeg er akkurat nesten snart ferdig med min borg (bygget av sneballer som skal forsvare seg mot sin storebror).....må jeg komme inn nå????? senga, to timer etter vanlig leggetid: "mamma, hvem skal jeg legge skylden på om borgen min og sneen er borte imårra, tenk om det regner i natt..?????...

Ingen kommentarer: