lørdag, september 29, 2012

there are secrets of the universe.. they don't want you to know...

MIB3 og sushi. god kombinasjon. glemt er alt jeg skulle nå å gjøre denne vakre lørdagen. i tillegg til de fantastiske gode filmene, MIB 1,2 og tre fikk også visakortet vinger: nye klær:) god følelse. tilbake til disse agentene i svarte dresser: fasinerende. i denne tredje MIB reiser de i tid..for å redde menneskehetens fremtid. tenk om det kunne vært så enkelt? konsekvenser av valg mennesker gjør kan være fatale.. vi tar valg hver dag, og tenker vel egentlig ikke så veldig analytisk over hvorfor vi gjør det vi gjør, velger det man velger.en av favorittfilmene her i huset er tilbake til fremtiden, sett dem tusen ganger, og ender alltid med refleksjon over tid og rom. hvordan ville mitt liv vært parallelt med det jeg har i dag om andre valg ble gjort..

uansett: det viktige er at det man gjør gir mening i tilværelsen, og opplevelse av at man lever. og ikke minst: ikke la dårlig samvittighet lure deg. selv om valg kan gjøre enn usikker, så tror jeg at man må stå for de valg som gjøres og tenke at utfallet ble akkurat slik der på grunn av det man sto opp i der og da.

idag er jeg glad for mine valg, forsetter lørdagen  med peiskos og mer god mat, i mitt eget selskap:) eller: jeg venter gjester. glede:)

  ønsker deg en superfin kveld:) love

Ingen kommentarer: