onsdag, juni 06, 2012

sommer og sol litt på forskudd

jeg har vært så heldig å hatt deilig forskudd på sommer og sol for noen uker siden. ingenting er vel bedre midt i alt man styrer til hverdags,  å få seg sommer og sol pittelitt på forskudd:) 35 varmegrader og kos, god mat og herlige mennesker. vi hadde det såå morro, fart og spenning(les masse gokart), hehe.. jeg elsker hellas, elsker folket, elsker musikken, maten og varmen. jeg var der for 7 måneder siden og jeg drar dit igjen:) love. og vet du hva: ikke nok med at jeg hadde sol der: uka etter at vi kom hjem fikk vi sneket til oss noen sommerdager i vebomark , noe som gjorde at vinteren og kulda ble enda kortere:)så nå er jeg klar for sommer og sol på vidda, i hjertet av sameland. jeg er sååå klar:) kom sol du skjønne. jeg elsker min hjembygd på vidda: Kautokeino. fineste plassen på jord, iallfall når man kan komme tilbake:) her er alt et menneske kan drømme om av natur, vær, skiftninger og kontraster, farger, lukt og lyder, lokalt og nasjonalt;) kautokeino i mitt hjerte.

her er en knippe bilder fra dagene i hellas:)







Ingen kommentarer: