torsdag, juni 21, 2012

snart helg, bursdag og bokarbeid

tilregnelig eller ikke: må han aldri slippe ut i samfunnet mer!!!!! jeg er nesten irritert på meg selv fordi jeg har fult rettsaken de siste dagene, når de lærde har lagt frem den ene rapporten etter den andre. innrømmer jo at det har vært litt intressent, sia jeg har lest igjennom min utdannelse mye psykologi. midt i alle tolkninger og utredninger så må man ikke glemme hva mannen har gjort, tusenvis av mennesker som er direkte og indirekte berørt. måtte han virkelig aldri slippe ut mer, syk eller frisk. så var det sagt: jeg skal ikke skrive mer om det!

det er torsdag og snart helg. det har faktisk sluttet å regne:) jippi. kan se ut som det bær mot sommer her på vidda. lykke. det er blitt grønt på bakken, plenen trenger faktisk en runde med gressklipper, trærne svaier majestetisk i sin grønne prakt. vakkert. og snart er mygga her:) men det er vi vant med. ingen sommer uten mygg!!! ikveld skal jeg treffe spennende mennesker bak det nye manuset som skal bli til en bok. mennesker som innehar mange historier og opplevelser, viktig dokumentasjon for våre etterkommere. jeg skal skrive mer om det en annen gang. men jeg er ydmyk og stolt over å få være med i dette arbeidet.

annet: imårra skulle jeg vært sørom og feiret min kjære venninne hilla sin 50 årsdag! noe jeg altså ikke er. veldig synd. hilla er en av mine nærmeste venner og jeg har vært med å feira både hennes 30 årsdag og 40 årsdag, og nå er den vakre dama altså 50:) hipp hurra:) vi får ta det igjen en anna gang, jeg skal til tigerstaden til uken:) hipp hurra og måtte feiringen bli max for deg og alle gjestene.

ellers håper jeg at kjærligheten råder i ditt liv og i din hverdag. for det er idag resten av ditt liv begynner.

klem

Ingen kommentarer: