lørdag, mai 19, 2012

nasjonaldagen: en flott dag!!!

guttene mine lager frokost:) for en flott mårran




Inger Karoline sin søte samehund:)

Seisa på ball

meg og mine skjønne gutter


publikum til alva og inge karoline. alva, du rocker verden. du kommer til å bli en superstjerne! og inger karoline, du e virkelig flink til å oppmuntre de unge! jeg er stolt av dere!

Jeg og mine skjønne gutter

Mine tradisjonelle 17. mai-venner. Anne Maret med barna, dere e fantastiske! Anne maret: du e virkelig en mor som motiverer din syngende datter. du står på, du kjører henne frem og tilbake og overalt. jeg er stolt og glad for å ha fulgt inger karolines musikalske reise de siste 6 årene.

søteste dine og bodil, der vi spiser verdens beste kake.

etter 50 min venting på mat er ahkku og lukas veldig sultne. har ikke tid å se opp på bilde:) summa summarium; 17. mai besto av mat, mat mat, is is is heliumsballong, og mer  is is is...


Ingen kommentarer: