fredag, mai 25, 2012

dagene i vebomark

vi forsetter å nye sol og varme. idag var det 23 varmegrader og sol:) det er bare så fint!!!! min andre sommer i år. dagen har gått til å plante noen flere trær, klippe plen, tynne noen busker, snekkere og selvsagt masse god mat. det hører med, grillmat i sola. akkurat nå så støvsuger min eldste sønn bilen, love.

men selv om man koser seg på¨sommerplassen sin så må man nok være litt seriøs å jobbe litt... så ikveld er det klart for en arbeidsøkt foran pc.

ellers er jeg veldig fornøyd med at sverige og norge gikk til finalen i MGP. det gleder jeg meg å se imårra:) synes sveriges bidrag var fantastisk tøff, dansen og hele pakka, det var noe helt spesielt. men: jeg håper jo at norge vinner:) elsker den sangen, hele mannen: for en hærlig kar han er!!!!! så det blir spennende følge med.

her er vår flotte brendegård som mamma og pappa eier og bor i hver sommer. de har hatt gården i snart 30 år

vebomark i mitt hjerte
skjønne guttene mine
snille mamman min og lukas
min skjønne søster sara. du er den beste
ivar magnus

min kjære pappa og sara omplanter trær:)

Jeg har plassert min blogg i Kautokeinonorske bloggkart!

Ingen kommentarer: