mandag, november 21, 2011

kulda er her, om ikke sneen

huset er kaldt. ute er det kaldt, kulturhuset var kaldt... bilen var kald....
jeg fryser og jeg fryser. jeg har kledd meg masse men det nytter vist ikke.
men joda vende seg til kulda det må man.
men jeg liker ikke kulde.

jeg sitter innpakka...venter på at kl skal bli to for å dra på gitarkurs. etter det skal jeg trene med mine kollegier. jeg har ikke trent siden torsdag... ja vi har fått treningsrom på jobben.

neste på tapeten: kjøpe utejulelys. ingen av lysene som henger ute fra i fjor fungerer. det er vel kanskje slik at dem må tas ned etter jul? trodde no helst ikke det? tenker på de husene, i finland og på amrikanske filmer der det er lys over hele huset. dem kan umulig ta ned alt sammen etter hver jul? men uansett; idag skal jeg nå kjøpe utelys. for det har seg nemelig slik at det er 1.søndag i andvent om 6 dager. helt plutselig kom det.. og jeg har bursdag om ni dager!!!

jeg tror jeg mentalt enda er i begynnelsen av oktober

jepp jepp. må røre på meg så jeg ikke frys til pinne her jeg sitter i min sofa. heldigvis koker maskin min..... så tastaturet er varmt. maskin steker på lårene mine. i motsetning til maskin min på jobb, jeg fikk neglebit av å skrive på den. det er faktisk helt sant. det var max 16 grader på kontoret.. og i hele kulturhuset.

slik er det


1 kommentar:

BeritOskal sa...

Skjønner hva du mener med at man mentalt er i begynnelsen av oktober... Tida flyr!