søndag, oktober 23, 2011

ny musikkvideo

bruker søndagen til å studere min nye musikkvideo som er laget til sangen girdilan/longing for silence fra andagassii skiva mi. jeg må virkelig si meg fornøyd med resultatet av filmen. niels ovlla dunfjell oskal har gjort grundig arbeid. jeg gleder meg slippe den ut i verden:) jeg er ikke helt sikker på når den skal relises men det blir veldig snart, en plass mellom idag og god tid før bokutgivelsen 1.desember som forøvrig er min bursdag, dagen der julepynten så smått er kommet i hus, lilla duker og lys. love it. en veldig fin dag og utgi en bok på. en fin bok som egner seg godt som julegave. aporopos jul, så er kulturskolen sammen med sami teater og dimitrikoret godt i gang med årets juleforestilling som har premiere 7. desember. den blir bedre enn noensinne:) egentlig synes jeg desember er en vakker månde, på en måte veldig varm på grunn av alle forberedelser til julehøytiden. mens vi venter på julen kan du jo høre på min eneste julesang jeg har skrevet, en sang jeg er veldig glad i: maria.

ha en flott søndag og en fin uke.

love

Ingen kommentarer: