mandag, oktober 03, 2011

jeg er heldig

jeg må innrømme at det er godt å komme seg ut og bort fra folk innimellom. og da drar jeg til min hytte, for jeg er så heldig å ha hytte i fantastiske omgivelser, og ikke er det så veldig langt dit heller. der finner jeg roen og kreativiteten. jeg kan bare sitte i timesvis og bare være. jeg minnes mine tidlige barneår jeg var på hytta. masse masse. jeg kjenner hver tue der. jeg var et lykkelig barn, med storfamilie rundt meg, vise mennesker som jeg ofte rådførte meg med. vet du: hytta står akkurat slik den sto for snart 40 år siden:)tenk om tømmeret hadde kunne snakket? wow. jeg liker å hente meg inn, eller jeg tror det er viktig å hente seg inn. stress er noe av kroppens verste fiender, som bare er ødeleggende. vet du; idag sa en mann til meg, en klok mann; mennesket må lære å se mennesket, ikke bare omgivelsene mennesket er i.


Ingen kommentarer: