fredag, august 19, 2011

augustdagene er vakre

en fin årstid med inspirerende farger. hærlig!!!
jeg forbereder meg til musikkvideoinnspilling som skjer imårra. hektisk med kreativt. alt skal liksom sitte på plass: hår, negler, sminke, klær, tekst og alt annet. men tror det blir fint. det er så deilig jobbe musikk igjen etter mnd med skriving! jeg er så klar til alt kreativt. salmeplata mi "hosianna" er ferdig og venter på å fly ut av redet, men ikke ennå. studioarbeid sør i september med helt nye produsenter. det gleder jeg meg til. mitt musikkbilde tar en ny vending og en ny vei som jeg bare må henge med på:)

vet du, årstiden vekker så mange følelser i meg, inspirerende farger og natur her oppe i nord. love it, bevegende. jeg var en svipptur i oslo denne uken og jeg opplevde også bylivet som veldig skapende med alle de kontrastene. vi bodde på plaza, som da er et litt fint hotell, toppbaren; panorama over byen: inspirasjon!!!

livet består av kontraster, på godt og vondt.. håndtering av det kan både være smertefulle, forvirrende, men også en døråpner for en ukjent glede som mårradagen vil at du skal ha. den største kontrasten til livet er døden, som på et eller annet tidspunkt kommer til oss alle sammen. denne uken har vi opplevd møte med døden. det gir rom for tanker. det gir rom for nærhet og omsorg..det er forferdelig trist, ord blir så fattige, og det er så lite som kan trøste...

ønsker deg en fin helg. love

Ingen kommentarer: