lørdag, juni 11, 2011

vær ansvarlig, gå mot dine mål

jeg er egentlig veldig fornøyd med meg selv om dagen selv om jeg ennå ikke har funnet snekker, men jeg vet jeg finner snart. jeg må bare fokusere på målet. det er det det handler om, fokusere på mål man setter seg. man trenger ikke alltid sette så innmari mange mål av gangen, med noe man virkelig vil oppnå. da er fokus viktig, ha gjerne delmål som fører til målet, men uansett; fokus må det er viktig. ikke se på hindringene med fokusere på hvordan du kan løse det for å gå videre. ikke la tullting hindre deg i å jobbe mot det mål du setter deg. om du har støyende elementer rundt deg som gjør det ufokusert, ja da kvitt deg med det! en annen ting; man trenger ikke alltid å fortelle andre mennesker hva som er målene dine i livet. hold dem av og til for deg selv, da slipper du å bli forvirret eller påvirket av andre; "du burde slik og sån.." eller "hvorfor skal du egentlig det?" om du har bestemt deg for en ting, go for it!!! det er ditt liv, det er du som står ansvarlig for resultatene uansett. det er du selv som har det fulle og hele ansvaret for ditt liv og dine handlinger. :)

jeg synes det er fint når sommeren har nådd sameland, jeg har hatt min stue på verandan i mange dager, hærlig. plenen er helt grønn og blomster er plantet, fantastisk. men nå kan det faktisk se ut som det blir kjøligere, men det gjør ikke noe det, tror nok huden har godt av å hvile litt fra sola selv om huden må herdes også litt før sommer med sol, og en ferietur i høst til trakter der solen er varm. gledings. men nå skal jeg innta en bedre fiskemiddag sammen med mennesker jeg liker å omgås med.

ha en fin lørdagkveld du og;)

Ingen kommentarer: