lørdag, juni 18, 2011

mitt ferieparadis

snart forflytter jeg meg til sommerboplassen min. til sommerparadiset, der solen alltid skinner. jeg er så heldig som har huset mitt i vebomark i skellefteå kommune. jeg elsker byen og svenske mennesker. plassen er rett og slett mitt hjem, et hjem med snille naboer som bruker å klippe plen før vi ankommer, hærlig. jeg husker får åtte år siden da jeg kjøpte det, vi kjørte tilfeldigvis igjennom vebomarkbyda, og jeg sa; tenk å ha hatt hus her, i idylliske vebomark, og vips, rett foran nesa mi; TIL SALU. og jett; vi stoppet skrev ned telfonnr, og tre dager etter var huset mitt!!! midt i vebomarkbygd. 200 meter til kafe, skolen og minigolfbanen, 2 km til badeplass, en mil til sjøen, 8 mil til umeå, 3,5 mil til skellefteå, snille naboer, bærbusker bak huset, stor garage og syrintrærer som rammer inn tomta - rett og slett perfekt, akkurat slik det skal være. er du der du skal være?

3 kommentarer:

LivAS sa...

Det koselige klarblåe huset er en perle, og ikke minst et arnested for mye kreativitet. rebooth my love.. :D

Anonym sa...

ordna seg med snekker da?
sms

Anonym sa...

vi må ta en kreativ helg der en høstdag liv.nei jeg har ikke funnet snekker, men har ikke letet enda så veldig. ble veldig usikker med de prosjektene mine, så jeg må se det ann enda. dyrt å bygge hus vettu.
ama