lørdag, april 02, 2011

stolt av min søster sara!!!

som gjennomførte sami skirace med STIL. ho gikk 6 mil på 4 timer og 26 minutter. det var så morro se henne komme i mål. stolt!! ho ble nr 26 av 95, og det er jo kjempebra synes jeg.

350 skiløpere trosset sne/regn og kald vind, ja det var virkelig kjedelig vær idag. men sara sa at tiltross været så gikk det fint, hun hadde god glid på skiene hele veien. vinden slet litt i ansiktet de siste kilometerne, men ellers hadde ho det knallmorro hele veien. skikkelig inspirerende :)

gratulerer til dåkk alle som deltok!!! spesielt til; sara victoria, Ville og Ante. Dere er tøffe.

inspirerende!!!

så folks, det bare hiv seg i trening til neste års saami skirace.... eller?

for å være ærlig, vet ikke helt om jeg blir bitt av denne basillen.... jeg er for bedagelig egentlig. jeg er enda mett etter to lunsjer på alfa omega på et døgn i alta på torsdag og fredag. og for ikke snakke om all isen og delikate kakestykker som ble inntatt på amfi imellom shopping og businesstalk. jeg duger nok heller veldig godt som heiagjeng og saftutdeler på saami skirace, også til neste år...

ellers er livet ganske så fint gitt;)

fortsatt god helg

Ingen kommentarer: